„Ruszaj w stronę słońca” – pod takim hasłem belVita rozpoczęła letnie działania promocyjne, a w tym konkurs, w którym do wygrania jest żółte MINI cabrio. Wystarczy zrobić zdjęcie swojego zbilansowanego śniadania, w skład którego wchodzą ciastka belVita, a następnie zamieścić je na Facebookowym profilu marki: https://www.facebook.com/belVitaPolska/. Spośród publikowanych zdjęć, jury wyłoni zwycięzców, których nagrodzi okularami oraz wyjątkowo wakacyjnym samochodem: żółtym MINI Cabrio.
Tego lata promocja marki odbywać się będzie dwutorowo. Wszyscy konsumenci wybierający się nad morze, w weekendy od 1 lipca do 21 sierpnia mogą szukać śniadaniowego namiotu belVita w strefie projektu Plaża TVN.
Natomiast od 2 do 14 sierpnia, również w dni weekendowe, w największych miastach Polski wypatrywać można żółtego MINI cabrio.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.